nb-NOen-GBde-DE
nb-NOen-GBde-DE
t
m

1 Søk

2 Velg produkt

3 Registrer kunde

4 Bekreftelse

Resultat FROMDATE  -  TODATE

Antall

Personer

Henter pris
Bestill Vis handlekurv
Ikke tilgjengelig i valgt periode
Vis ledige perioder

Pensjon

Ingen ledig kapasitet for valgt periode

 
Produkt
Periode
Antall pers.
Sum total
-
Person:
Notater:
 
x
 
 
 
Sum Total
 
 
Logg inn eller registrer deg for å bestille
E-post
Ikke en gyldig e-postadresse
Passord
E-post
E-post kan ikke være tomt
Gjenta e-post
E-post er ulik
E-post er like
Passord
For kort (min 5 tegn)
Svakt passord
Middels passord
Sterkt passord
Passord kan ikke være tomt
Gjenta passord
Passord er ulik
Passord er like

Fornavn
Fornavn kan ikke være tomt
Etternavn
Etternavn kan ikke være tomt
Firma
 
Gate
Gatekan ikke være tomt
Nasjonalitet
Nasjonalitet kan ikke være tomt
Postnr
Postnr. må inneholde fire sifre
Sted
Sted kan ikke være tomt
Telefon
Telefon kan ikke være tomt
Vennligst les og godta for å fortsette bestilling
Henter avtale...



  • Bildetekst ikke funnet

    Når kan vi sjekke inn / ut ?

    Innsjekk er fra 16.00 til 22.00. Utsjekk er før 11.00. ønsker ut over dette avtales på forhånd

  • Bildetekst ikke funnet

    Har hytten dyne og pute ?

    Ja, alle hytter har dyner og puter.
    Du leier eller tar med sengetøy og håndduker. 

  • Bildetekst ikke funnet

    Hvor finner jeg nøkkelen ?

    Nesten alle hytter har kodelås, Er ordren betalt sendes denne ut på ankomstdag. Vis ikke må du møte opp og betale først. 


Du flyr til Ålesund Lufthavn Vigra, eller Hovden i Ørsta. Deretter tar du buss eller bil til Stranda.
I Ålesund:
Ålesund Lufthavn Vigra har flere daglige ankomster, og det er denne ruten vi anbefaler om du vil bruke fly som en del av reisen din til Stranda. 
Fra flyplassen kan du leie bil eller ta en buss (Busskifte i Ålesund). 
Stranda Booking kan arrangere transfer om dere ønsker. sender en mail så lager vi et tilbud til dere. 
Dere kan og ta kontakt med ingerstrans for og få tilbud på transport.
For info om flyselskap som flyr til vigra kan du sjekke sas.no  norwegian.no klm.no wizzair.com
Hovden i Ørsta:
Fra flyplassen i Ørsta til Stranda. Turen er fergefri, og tar ca en og en halv time.
Mer info finner du på widereoe.no

Med Tog:
Da tar du toget til Åndalsnes og buss videre til Stranda.
Mer info her finner du på nsb.no

Leiebil
Avis
Budget
Hertz
Eurocar
Sixt
Veibeskrivelse til Stranda
Avstander:
Oslo - Strandafjellet: (via Stryn): 561 km
Bergen - Strandafjellet: 396 km
Trondheim - Strandafjellet: 360 km
Ålesund - Stranda: 50 km
Med buss:
Samme hvor du vil reise fra med buss kan du ringe 177 for informasjon og rutetabeller, eller sjekk ruteopplysningen
Ja, alle gjester hos Stranda Booking har 25 % rabatt på bading og badstu hos Stranda Hotel.
Ja, om oppholdet er forhåndsbetalt får du tillsendt kode til døren på SMS før ankomst.
Ja, bortsett fra de på Stranda Feriesenter som er presentert uten bad. det er 4 hytter med bad på Stranda Feriesenter.
Alle hytter har egen parkering.
Ja, send en e post så hjelper vi deg med en pakke som passer dere.
Kun på forespørsel til booking@strandabooking.no

Kan bestilles ved og sende e post til oss, booking@strandabooking.no
Ja, det er alltid dyner og puter 
Det finnes et stort antall fjellturer sommer og vinter. Hos Stranda Hotel kan du bade i innendørs basseng, de har å sauna. Det finnes mange muligheter for fiske i sjø og i lakseelven som er nærmeste nabo til Stranda Feriesenter. I Valldal kan du besøke klatreparken eller bowle.
Ja, om du ikke finner pris / tilgjengelighet sender du en epost.

I påsken leier vi ut Fredag - nsdag / Onsdag - Mandag
LEIEBETINGELSER
For at du og andre gjester skal nyte oppholdet på Strandafjellet har vi laget disse bestemmelser.
Din bestilling er gjeldende fra du får ordrebekreftelse på mail.
Sjekk at alt stemmer med det du har bestilt/ reservert, gjør det ikke det gi Stranda booking beskjed omgående.
1.Leieperioder
Som hovedregel kan følgende perioder leies: midtuke, weekend, uke. De fleste boenheter kan også leies på døgnbasis i ukedagene. På Stranda Feriesenter kan du leie enkeltdøgn på alle hytter.

2. Leiepris og betaling
Det sendes bekreftelse umiddelbart etter at bestilling er gjort. Kvittering for betalt faktura skal forevises Stranda Booking ved ankomst. Ved manglende betaling innen forfallsdato, har Stranda Booking full rett til, kan uten forvarsel annullere leieavtalen. Dette er som en avbestilling å betrakte, og omfattes sådan av avbestillingsbetingelsene. Ved bestilling kort tid før ankomst, betales beløpet i sin helhet ved innsjekk. Dette vil i så fall fremgå av ordrebekreftelsen.
Følgende betalingsplan følges:
Bestillingen og kontraktens vilkår bekreftes ved at minimum 25 % av kontraktssum betales inn senest 7 dager etter bestilling. Restbeløpet betales inn senest 42 dager før ankomst.
For opphold som bestilles senere en 42 dager før ankomst skal hele leiebeløpet betales samme dag.
Avbestilling skal varsles pr mail eller telefon, den er gyldig i det øyeblikk kunden mottar bekreftelse på mail.
Gebyr ved betalinger.
Ved betaling fra utland skal leietaker betale omkostningene i hjemlandet og Norge. Utleier skal motta den avtalte prisen som er angitt i bekreftelsen, i NOK.


3. Avbestillingsbetingelsene
Dersom leietaker ønsker å avbestille oppholdet i forkant, har man full anledning til å gjøre dette. Leietaker må i så tilfelle underrette Stranda Booking snarest, skriftlig pr. brev eller e-post, med henvisning til ordrenummer.
For hytter som ikke ligger på Stranda Feriesenter gjelder følgende: Avbestilles utleieenheter tidligere enn 2 måneder før ankomst, refunderes innbetalt beløp minus et avbestillingsgebyr på kr 390,- pr. utleieenhet. Ved avbestilling 8-5 uker før ankomst er avbestillingsgebyret 50 % og ved 0-4 uker 100 % av leiebeløpet. For hytter På Stranda Feriesenter er det 100 % betaling om oppholdet avbestilles mindre en 14 dager før oppholdet starter. En normal reiseforsikring dekker som regel sykdom mm.

4. Innsjekk og nøkler.
Ankomst:
Nøkler avhentes etter klokken 16.00 ankomstdag / ligger i nøkkelboks du får kode til på SMS og leveres senest klokken 12.00 avreisedag. Er enheten klar kan dere på forespørsel dere få nøkler før 16.00 , dette kan avtales dagen før ankomst. Nøkler skal ved avreise leveres svart postkasse i vår resepsjon i Strandvegen 17 – på Stranda Feriesenter.
Det gir ingen rett til å unnlate å vaske om leietaker mener det ikke var skikkelig rengjort ved ankomst. Er ikke enheten skikkelig rengjort ved ankomst skal dette meldes fra om innen 2 timer etter innsjekk.





5. Energi, telefon, strøm m.m.
Dersom ikke annet fremgår av utleieenhetens beskrivelse, skal det ikke betales ekstra for strøm eller oppvarming. Vis det er internett i enheten står dette i presentasjonen.

6. Følgende må medbringes selv
Man må selv ta med sengetøy, håndklær, etc. Dyner og puter finnes i alle utleieenheter.
Sett med sengetøy + stor og liten håndduk kan leies for kr 125.- pr sett.
På vinterstid kan ved forhåndsbestilles. Dette koster 125.- pr sekk levert på hytta.

7. Sengesett
Sengesett kan leies av Stranda Booking, eller medbringes.
Hygienekrav - bruk av sengesett. Hvis leietaker ikke bruker sengesett i forbindelse med oppholdet (ikke putevar, laken eller dynetrekk eventuelt) sovepose) må det betales et ekstra gebyr som skal dekke kostnader med vask av pute, dyne og overtrekks laken.






8. Utsjekk og rengjøring:
Avreise:
Har du en hytte med kodelås lukker du døren ved avreise.
Har du en hytte med nøkler leveres disse i vår resepsjon/ postkasse utenfor resepsjonen.
Du har bestilt rengjøring:
Ved avreise skal boenheten være ryddet og rengjort i henhold til alle punkter for grovrengjøring. Bestilt rengjøring omfattes ikke av disse punkt. Ikke utført/ dårlig rengjøring faktureres etter medgått timeforbruk i tilegg til et gebyr på 500.-
Du har bestilt rengjøring:
• Hytta skal være ryddet og klar til rengjøring
• Sette på oppvaskmaskinen
• Ta med søppel og forlate hytta ryddig og klar til vasking
• Sjekke ut før kl. 12.00 på avreisedagen
• Tomflasker skal ligge ved utgangsdøra i pakket stand.
• Eventuelt leid sengetøy skal tas av sengene og legges ved utgangsdøra i sekk.
• Kjøleskapet og andre skap skal være ryddet.
• Søppel skal leveres i container på parkeringsplassen ved skisenteret.
• Jobben til vårt rengjøringspersonell skal være å støvsuge, vaske golv, vaske toalett, dusj, badekar Rydding.


Du vil gjøre rent selv:

Følgende skal utføres / Hytten skal være klar til neste gjest.
• Støvtørking, vasking og rydding
• Vasking av gulv
• Støvsuging av alle tepper
• Rengjøring av WC og bad
• Flekker på dører/vinduer fjernes etter behov
• Komfyr og kjøleskap
• Tømming av oppvaskmaskin
• Tømming av aske
• Eventuelt leid sengetøy skal tas av sengene og legges ved utgangsdøra i sekk.
• Kjøleskapet og andre skap skal være ryddet.
• Søppel skal leveres i container på parkeringsplassen ved skisenteret.

Stranda Booking har alltid en kontroll av hytta etter avreise.

9. Hund
Dersom annet ikke er angitt i beskrivelse av utleieenheten er det ikke tillatt med hund i boenheten.

10. Skader
Dersom det oppstår skader på boenheten, eller inventar, skal dette meldes direkte til Stranda Booking, eller dennes representant umiddelbart (innen 48 timer). Skyldes disse skader leietakeren eller noen i hans følge, står leietaker som ansvarlig for at oppståtte skader erstattes direkte til huseier/Stranda Booking eller dennes representant, før avreise ved leieforholdets slutt.

Brannsikringsutstyr
Hærverk ved utløsing av brannmelder (varme/røykdetektor) og sprinkelanlegg må erstattes.
Hvis brannmelder utløses, vil det bli avkrevd kr. 1.000,- i gebyr.
Hvis sprinkelanlegg blir utløst, vil gebyr stort kr. 3.000,- bli avkrevd pluss skader/arbeider som følgekonsekvens av at sprinkelhode blir utløst - må dekkes.
Leietaker av enheten er ansvarlig for betaling.

11. Reklamasjoner
Ved feil eller mangler ved utleieenheten, er leietaker ansvarlig for umiddelbart og senest innen 48 timer fra feilen ble eller burde blitt oppdaget, å reklamere til Stranda Booking. Ved feil eller mangler menes det at utleieenheten ikke tilfredsstiller de spesifikasjoner som fremgår av beskrivelsen, formelle krav gjennom lovverk, eller at teknisk utstyr ikke fungerer (kaffetrakter, varmtvann, oppvaskmaskin osv.). Leietaker må umiddelbart og senest 2 timer etter innsjekking kontakte huseier direkte, eller dennes representant, dersom boenheten ikke er i samsvar med avtalen. Etter denne frist har leietaker akseptert boenhetens tilstand.

12. Overdragelse av leiekontrakt til 3. part:
Dersom leietaker har en 3. part som ønsker å overdra leiekontrakten for den periode og pris som er avtalt, så kan dette gjøres kun etter avtale med Stranda Booking.

13. Endringer
Stranda Booking forbeholder seg retten til å endre på ovennevnte betingelser uten varsel.
Stranda Booking forbeholder seg også retten til å justere priser mht merverdiavgift endringer.

Stranda Booking kan ved spesielle situasjoner der det oppstår eks vis skade/ funksjonsfeil på enheten booke gjesten om til annen enhet, eks kan være utbedringer som må gjøres for at enheten skal framstå slik den er presentert. Vis det oppstår situasjoner som gjør at Stranda Booking må flytte bookinger til annen enhet har Stranda Booking rett til dette.

Kunden får da den enheten som er nærmest den leide enheten i standard.

Stranda Booking kan ved spesielle situasjoner der det oppstår eks vis skade/ funksjonsfeil på enheten booke gjesten om til annen enhet, eks kan være utbedringer som må gjøres for at enheten skal framstå slik den er presentert. Vis det oppstår situasjoner som gjør at Stranda Booking må flytte bookinger til annen enhet har Stranda Booking rett til dette.

Kunden får da den enheten som er nærmest den leide enheten i standard.

14. Kontaktinformasjon

Stranda Booking AS
Postadresse: Strandveien 88
Resepsjonsadresse: Strandveien 17
6200 Stranda
Office@strandabooking.no
Tlf /SMS
+47 45 16 40 00